Što je SYMPTO®?

Sympto® je više-klijentska Sigurnosna baza podataka, koja radi u mrežnom okruženju, razvijena od strane tvrtke Marti Farm d.o.o.. Kroz cjelovito integrirano rješenje Sympto® omogućuje farmakovigilancijskim timovima obavljanje svih operativnih aktivnosti, unos prijava, pregled literature i suradnju sa svojim timom/timovima u jedinstvenom pristupačnom sučelju. Saznajte više na: www.sympto.eu

Glavne prednosti i značajke baze SYMPTO®

Prednosti:

  • Jamči sigurnost zbog kompatibilnosti sustava sa svim važećim farmakovigilancijskim regulativama
  • Razvijena od strane stručnjaka koji svakodnevno rade u farmakovigilancijskom okruženju i IT developera
  • Kompatibilna s protokolom ICH E2B R2/R3
  • Ekstenzivna nadzorna ploča/notifikacijski sustav za praćenje svih stavki uz jasan pregled zadataka, aktivnosti ili rokova
  • Unos rezultata literaturne pretrage i grupiranje prema različitim kriterijima (npr. relevantno za PSUR, RMP…)
  • Neograničen broj slučajeva nuspojava
  • Mogućnost unosa i praćenja farmakovigilancijskih podataka za više klijenata odjednom
  • Mogućnost otkrivanja potencijalnih duplikata
  • Sučelje prilagođeno korisniku i jednostavan pristup svim farmakovigilancijskim funkcijama
  • Opcije filtriranja za specifične i nespecifične podatke koje su posebno korisne za upravljanje signalima
  • Kvantitativne i kvalitativne opcije za otkrivanje signala
  • Opcija generiranja izvještaja o aktivnostima uz integraciju svih farmakovigilancijskih podataka unesenih u određenom razdoblju
  • Automatizirano slanje slučajeva nuspojava (sigurnosnih poruka) određenim primateljima u skladu s određenim zahtjevima
  • Izvoz podataka u različitim formatima (XLSX, XML, PDF…)
  • Uvoz sigurnosnih poruka i pojedinačnih slučajeva u XML formatu
  • Evidencija unosa podataka

Značajke:

  • Korisničke uloge dodijeljene za definiranje i pojednostavljivanje radnog postupka za obradu slučaja
  • Opcija pridruživanja datoteka povezanih s pojedinačnim slučajem
  • Opcija za životni tijek slučaja
  • Opcija zaključavanja ICSR-a pri čemu je omogućeno samo čitanje radi prevencije izmjena
  • Stvaranje poveznice između rezultata literaturne pretrage i pripadajućeg slučaja u bazi
  • Unos slučajeva za medicinske proizvode i tvari
  • Modul za praćenje svih pristiglih i poslanih poruka bilo koje vrste (pošta, e mail, faks…) koje su važne za klijenta
  • Opcija arhiviranja neaktivnih klijenata
  • Opcija vraćanja izbrisanih stavki poput slučajeva i literaturnih pretraga

Sustav baziran na cloud-u isključuje potrebu za lokalnim IT održavanjem, automatski se prilagođava vašem obujmu uporabe i osigurava najbolju praksu glede sigurnosti i sukladnosti.

Svaki korisnik ima odvojenu instancu aplikacije, koja se svakodnevno nadzire i sigurnosno kopira, kao i odvojenu testnu instancu aplikacije za potrebe testiranja.

Komunikacija s poslužiteljem odvija se isključivo uporabom kriptiranog HTTPS protokola, a sve izmjene podataka evidentiraju se, dok se prethodne verzije spremaju, tako da se integritet i povjerljivost vaših podataka osiguravaju pri svakom koraku.

Aplikacija je kompatibilna sa svim većim preglednicima koji podržavaju HTML 5 na svim platformama, tako da dodatna oprema ili programski troškovi nisu potrebni.

KORISNIČKA PODRŠKA – sve usluge uključene su u ukupan trošak svakog korisničkog paketa:

 

  • Implementacija – 1-mjesečni proces koji uključuje 4 prethodno definirane faze
    • analiza trenutnog sustava
    • instalacija/migracija
    • testiranje
    • online obuka
  • Dokumentacija za najnoviju aplikaciju / validaciju baze podataka
  • Podrška 24 sata dnevno putem telefona/e-mail-a/live chat-a

Ako želite saznati više o tome kako Sympto može učiniti vaše farmakovigilancijske aktivnosti isplativijima ili ako želite demonstraciju posjetite nas na www.sympto.eu ili

Kontakt

Sjedište

Lašćinska cesta 40
HR-10000 Zagreb
Hrvatska

Ured

Planinska ulica 13/2
HR-10000 Zagreb
Hrvatska

Ured: +385 1 5588 297
Farmakovigilancija: +385 1 5588 297
Klinička ispitivanja: +385 1 5614 330
Registracija: +385 1 2420 873
Marketing: +385 1 2420 890
Fax: +385 1 2420 860
info@martifarm.com

Farmakovigilancija

farmakovigilancija@martifarm.com
Tel: +385 1 5588 297

Suglasnost za korištenje podataka:

15 + 11 =

Suglasnost za korištenje podataka:

7 + 2 =

Pravne informacije

Puni naziv tvrtke
Skraćeni naziv tvrtke
Sjedište
Ured
Pravni oblik poslovanja:
Sudski registar
MBS

Marti Farm d.o.o.
Marti Farm
Lašćinska cesta 40, HR-10000 Zagreb
Planinska ulica 13/2, HR-10000 Zagreb
Društvo s ograničenom odgovornošću
Trgovački sud u Zagrebu
080751121

 

OIB
Temeljni kapital
Ovlašteni zastupnik

29969122438
HRK 20,000.00 (plaćen u cijelosti)
Martina Diminić Smetiško, direktor

 

Broj računa

HR3623600001102197724 (Zagrebačka banka)
HR4324020061100628669 (Erste banka)

 

Puni naziv tvrtke: Marti Farm d.o.o.
Skraćeni naziv tvrtke: Marti Farm
Sjedište: Lašćinska cesta 40, HR-10000 Zagreb
Ured: Planinska ulica 13/2, HR-10000 Zagreb
Pravni oblik: Društvo s ograničenom odgovornošću
Sudski registar: Trgovački sud u Zagrebu
MBS: 080751121

OIB: 29969122438
Temeljni kapital: HRK 20,000.00 (plaćen u cijelosti)
Ovlašteni zastupnik: Martina Diminić Smetiško, direktor

Bank account: HR3623600001102197724 (Zagrebačka banka), HR4324020061100628669 (Erste banka)

Sva prava pridržana Marti Farm d.o.o. 2018. | Uvjeti korištenja | Pravila privatnosti